Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a importpc.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a weboldal által kínált szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Ezen dokumentum tartalmazza az adatkezelési irányelveket és az adatkezelési nyilatkozatot is.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Megvásárolható termékek, termékek kategorizálása és szolgáltatások köre
  3. Rendelési információk ismertetése
  4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  5. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  6. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  7. Szállítási díjszabás ismertetése
  8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  9. JÓTÁLLÁS, A JÓTÁLLÁS IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG
  10. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  11. Adatkezelési nyilatkozat
  12. Jogorvoslati lehetőségek
  13. Egyéb rendelkezések, információk

1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: Gratzner József Balázs E.V.
Székhely: 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A
Telephely: 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A
Termék visszaküldési cím: 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A (előzetes egyeztetéssel)
Panaszkezelés levelezési cím: 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A
Adószám: 59326519-1-22
Egyéni vállalkozás nyilvántartási száma: 53657950
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: függőben
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info@importpc.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 425 0412
Személyes átvételei lehetőség: 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A (csak előzetes egyeztetéssel, csak átvétel lehetséges (nem üzlet))
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9-18 óráig
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-2 munkanap
Webáruház domain: www.importpc.hu
Szállítási partnerek megnevezése: Magyar Posta, Foxpost
Hivatalos szervizpartner: E-Machines HW Shop Kft.

3. Megvásárolható termékek, termékek kategorizálása és szolgáltatások köre

Webáruházunkban főként dobozsérült (újszerű, felbontott és tesztelt), és meggondolt vásárlás következtében újraértékesítendő (újszerű, felbontott és tesztelt) számítástechnikai termékek találhatók. Emellett megtalálhatók használt (tesztelt) és új (bontatlan, nem tesztelt) számítástechnikai termékek is. Minden nem új (bontatlan) termék a importpc.hu webáruházban történő értékesítés előtt minden esetben tesztelve és tisztítva van. A terméklapokon minden esetben fel van tüntetve, hogy használt (tesztelt) / dobozsérült (újszerű, felbontott és tesztelt) / új (bontatlan) termékről van-e szó.

A termékek adatlapján megjelenített képek minden esetben saját készítésű képek. A bontatlan dobozos termékek dobozáról is saját képek kerülnek feltöltésre, de ezen termékek esetén az adott termékről illusztrációként a termék gyártói oldaláról stock fotó is feltöltésre kerülhet!

A termékek a webáruház rendelési felületén keresztül megrendelhetők.

4. Rendelési információk ismertetése

A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, de a regisztráció leegyszerűsíti az esetleges következő vásárlás menetét.

- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a zöld színű "Kosárba" gomb megnyomásával!

- Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát a kosárban. Itt lehetősége van egy-egy termék kosárban lévő mennyiségének csökkentésére vagy (amennyiben adott termék nagyobb darabszámban elérhető a készleten) növelésére, vagy a termék kosárból való törlésére is.

- Válasszon szállítási és fizetési módot!

- A "Tovább a megrendeléshez" gomb megnyomásával jut el az adatbekérő oldalra, ahol meg kell adnia a szükséges adatokat a számlázáshoz és a szállításhoz, illetve itt fűzhet megjegyzést is rendeléséhez. Ezen az oldalon láthatja megrendelésének részleteit és annak összegzését is.

- Fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát!

- Az előzőleg megadott számlázási és szállítási adatok illetve a rendelés részleteinek ellenőrzését követően a "Megrendelem" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. A megrendelés elküldését követően szükség esetén Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés bármely részletét.

- A megrendelés elküldését követően az előzőekben megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

Kérjük, hogy kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására! Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappákat is! Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail üzenetben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken!

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Import PC

Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: megrendeles@importpc.hu

6. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése

Utánvétes fizetés házhozszállítással (MPL): A vételárat a szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

Előreutalásos fizetés házhozszállítással (MPL): A vételárat a szállítási költséggel együtt a megrendelés leadását követően, a megrendeléskor megadott e-mail címre érkezett visszaigazoló e-mail csatolmányaként kapott Díjbekérő alapján lehet kiegyenlíteni. Ebben az esetben a megrendelt termék kiszállítása a termék és a szállítási díj együttes kiegyenlítését követően kerül megkezdésre.

Kérjük a csomagot futárral való kézbesítés esetén a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Utánvétes fizetés Postapontra történő kézbesítéssel: A vételárat a szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor kell kifizetni.

Előreutalásos fizetés Postapontra történő kézbesítéssel: A vételárat a szállítási költséggel együtt a megrendelés leadását követően, a megrendeléskor megadott e-mail címre érkezett visszaigazoló e-mail csatolmányaként kapott Díjbekérő alapján lehet kiegyenlíteni. Ebben az esetben a megrendelt termék kiszállítása a termék és a szállítási díj együttes kiegyenlítését követően kerül megkezdésre.

Utánvétes fizetése Fopxpost csomagautomatába történő kézbesítéssel: Az adott automata által felkínált fizetési módok (legtöbb esetben bankkártya) közül választva kell fizetni a csomag átvétele (automata ajtajának nyitásához) előtt.

Előreutalásos fizetés Fopxpost csomagautomatába történő kézbesítéssel: A kézbesítési csomagautomata az előzőleg e-mail illetve sms üzenetben kapott nyitókóddal nyílik, a helyszínen fizetésre nincs szükség.

A fizetendő végösszeg minden esetben a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag nem tartalmazza. A számla elektronikus formában, e-mail üzenetben kerül kiküldésre.

7. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

Webáruházunk megrendeléseit házhozszállítás esetén az MPL, Magyar Posta kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Postapontra történő kézbesítés esetén a csomagot a Magyar Posta kézbesíti a megrendelés során kiválasztott Postapontra. Ebben az esetben a Postapontra érkezett csomag a szállító által előre megadott ideig bármikor átvehető, kérjük vegye figyelembe az egyes Postapontok nyitvatartási idejét!

Foxpost csomagautomatába történő kézbesítés esetén a csomagot a Foxpost futárszolgálata helyezi el a megrendelés során kiválasztott Foxpost csomagautomatába. Ebben az esetben a csomagautomatába érkezett csomag a szállító által előre megadott ideig bármikor átvehető, kérjük vegye figyelembe az egyes (zárt térben elhelyezett) csomagautomaták nyitvatartását!

8. Szállítási díjszabás ismertetése

Kiszállítási módok és díjak:
  • Előre utalással Foxpost automatába: 1.000,- Ft
  • Előre utalással MPL Posta Pontra: 1.500,- Ft
  • Előre utalással MPL házhoz: 2.000,- Ft
  • Utánvéttel Foxpost automatába: 1.300,- Ft
  • Utánvéttel MPL Posta Pontra: 2.000,- Ft
  • Utánvéttel MPL házhoz: 2.500,- Ft

9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, annak újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

10. JÓTÁLLÁS, A JÓTÁLLÁS IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

Az egyes termékekre a vásárlás időpontjától számítva az alábbi jótállási időt vállaljuk:
Dobozsérült (újszerű, csak tesztelt) termékek esetén: 12 hónap
Használt (tesztelt) termékek esetén: 12 hónap
Új (bontatlan) termékek esetén: 12 hónap

Amennyiben meghibásodást tapasztal, az alábbiak szerint tudja érvényesíteni jótállási igényét:

A meghibásodást késlekedés nélkül jelezze felénk!

A hibás termék minden adatát (vásárláskor kiállított számla száma, termék szériaszáma (ha van), termék egyedi azonosító száma (ha van) valamint a termék megnevezése), illetve a meghibásodás pontos leírását küldje el nekünk e-mailen az info@importpc.hu emailcímre.

A meghibásodott terméket jótállási időn belül csomagküldő cég igénybevételével juttassa vissza hozzánk.

A termék visszaküldése esetén kérjük, kiemelten ügyeljen arra, hogy biztonságosan, szállításra alkalmas módon csomagolja be azt. A bejelentett hibán túli, esetlegesen szállításból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Csomagküldő szolgáltatás igénybevételekor a terméket csomagként adja fel! Felhívjuk figyelmét, hogy "Utánvétes csomagként" feladott küldemény átvételét nem áll módunkban átvenni!

Fontos! Amennyiben a meghibásodott termék adathordozót tartalmaz, úgy kiemelten javasoljuk, hogy az adathordozó tartalmáról készítsen biztonsági másolatot! Az adathordozókon található adatokért Szolgáltató nem vállal felelősséget, és minden adatvesztésből eredő kárért a felelősséget elhárítja.

A jótállási igényt a vásárláskor kibocsátott számlával kell igazolni.

A Szolgáltató kijelenti, hogy az általa üzemeltetett internetes áruházban forgalmazott használt Termékekre a jelen ÁSZF-ben rögzített szavatossági szabályok, továbbá a Szolgáltató, valamint a Termékek Gyártója által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak. Tekintettel ezen termékek használt voltára, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai a Szolgáltató által forgalmazott Termékekre nem vonatkoznak.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen fejezetben meghatározott jótállás és szavatosság feltételeit a Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül, a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelően egyoldalúan módosítsa, vagy kiegészítse.

JÓTÁLLÁS

A Szolgáltató a jótállással kapcsolatos kötelezettségeit a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően teljesíti.

A Szolgáltató az egyes Termékekre vállalt jótállás időtartamát a Honlapon tünteti fel. Amennyiben a Honlapon az adott Termékre vonatkozó jótállás időtartama nem kerül feltüntetésre, a Szolgáltató – eltérő megállapodás hiányában - az általa forgalmazott komplett számítógépekre és minden egyéb más termékre (ideértve az alkatrészt is) 1 (egy) év jótállást vállal a Termék Fogyasztó vagy Fogyasztó képviseletében eljáró számára történő átadásától számítva. Ez alól kivételt képez a használt akkumulátor, melyre a Szolgáltató jótállást nem vállal.

Amennyiben a Szolgáltató által forgalmazott Termékre a Termék gyártója által vállalt jótállási időből még hátra van, ez esetben a jótállás a Gyártó által megjelölt szakszervizben érvényesíthető.

A jótállás érvényesítésének feltétele a Szolgáltató által a Termék értékesítésének vagy Szolgáltatás nyújtásának bizonylatául kibocsátott számla Fogyasztó által történő bemutatása.

A Felek a jótállás időtartama tekintetében a fentiektől abban az esetben térhetnek el, amennyiben az a Terméken vagy annak dokumentációján, vagy a Honlapon külön feltüntetésre kerül.

A JÓTÁLLÁSI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK FELTÉTELEI:

(i) a Termék jótállási időn belül történő visszajuttatása a Szolgáltató részére továbbá

(ii) a vásárlás tényének a Termék vásárlásakor kibocsátott számlával vagy garancialappal történő igazolása (illetve bizonyos esetekben a visszaigazoló email is elegendő). A hiba közlésére a Ptk. 6:162. § rendelkezései - a Ptk. 6:173. § (2) bekezdése alapján - értelemszerűen irányadók.

A Termék meghibásodása esetén a Szolgáltató átvételi elismervény ellenében átveszi a Fogyasztótól a visszaszállított Terméket; a javított, vagy cserélt új Termék kizárólag ezen átvételi elismervény bemutatása ellenében, annak Szolgáltató részére történő átadásával vehető át. Amennyiben a Fogyasztó a hibát online jelentette és a terméket szállítással juttatta el a Szolgáltató felé, a Fogyasztó a – jótállási igénnyel érintett - termék beérkezésekor, ennek tényéről visszaigazoló e-mailt kap. Ezen e-mail felmutatásával vehető át a javított termék (vagy cseretermék).

A jótállási igény elvesztését vonják maguk után az alábbiak:

a) a Termék helytelen üzembe helyezéséből, nem rendeltetésszerű, szakszerűtlen használatából, szállításából, tárolásából, átalakításából, bármilyen bővítéséből eredő meghibásodások;

b) a meghibásodás elemi csapás, túlfeszültség vagy mechanikai sérülés miatt következett be;

c) a meghibásodott Terméket a Fogyasztó a Szolgáltató szervizétől eltérő szervizben javíttatta;

d) ha a meghibásodás utólagosan beépített alkatrész hibájából, illetve módosítás során következett be.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a fenti 9. pontban foglaltakból eredő bármely hiba esetén a jótállási igény elutasítására, emellett a fentiekkel kapcsolatban felmerült mindennemű költsége megtérítését követelheti az Fogyasztótól.

A JÓTÁLLÁSI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSE

Ha a Termék meghibásodására a jótállási időn belül kerül sor, és a jótállási igény érvényesítését kizáró okok nem állnak fenn, úgy a Fogyasztó a jótállási igényét - a Ptk. 6:173. § (2) bekezdése alapján - a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése szerint érvényesítheti azzal, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Fogyasztó a Ptk. 6:160. § alapján jogosult másik kellékszavatossági jogra áttérni.

Csere esetén a Fogyasztó csak abban az esetben nem köteles a Termék értékcsökkenését megfizetni, ha az értékcsökkenés a Termék rendeltetésszerű használatának következménye.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy Terméket kizárólag funkcionális problémák esetében cserél, a Termék esztétikai hibái esetében a Termék cseréje nem követelhető.

A jótállási igény érvényesítéséről - különös tekintettel a Termékek Szolgáltató részére történő be- illetve visszaszállításáról – a Fogyasztó köteles gondoskodni. A jótállási igény érvényesítéséhez kapcsolódó szállítási költségek a Fogyasztót terhelik. A jótállási igény teljesítésével kapcsolatos költségek vonatkozásában, a továbbiakban a Ptk. 6:166. § rendelkezései megfelelően irányadók.

A jótállási igény terjedelmére a Ptk. 6:165. § rendelkezései az irányadók.

A jótállási igény ügyintézésére az alábbi módokon van lehetőség:

a) Csomagküldő szolgálattal történő megküldéssel;

b) Postai csomagként történő feladással;

c) Futárszolgálat által kézbesített csomagként.

A hibás Terméket tartalmazó csomagnak lezártnak, biztonságosan kibéleltnek kell lennie a szállítási sérülések elkerülése érdekében.

A Szolgáltató kizárja a Termékek utánvétes csomagként történő átvételét.

A jótállási igény érvényesítése során cserélt, vagy javított Termékeket a Szolgáltató – a Fogyasztó választása alapján, a Fogyasztó költségére - kiszállítja (kiszállíttatja) vagy személyesen átadja a Fogyasztó részére.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

A Szolgáltató az általa forgalmazott Termékre (ideértve az alkatrészt is) a hibás teljesítésért kellékszavatosságot vállal.

Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató használt Termékek értékesítésével foglalkozik, Fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 1 (egy) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Az új termékekre vonatkozóan Fogyasztó a teljesítés időpontjától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Fogyasztó kellékszavatossági igénye alapján kérheti a Termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a Fogyasztó által ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató részére aránytalan többletköltséget jelentene. Fogyasztó kérheti a vételár arányos leszállítását, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy elállhat az Adásvételi Szerződéstől, ha Szolgáltató a Termék kijavítását vagy kicserélését nem vállalta, vagy ennek a kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke. Jelentéktelen hiba miatt Fogyasztó nem állhat el az Adásvételi Szerződéstől. A Fogyasztó a Ptk. 6:160. § alapján jogosult másik kellékszavatossági jogra áttérni.

Fogyasztó a hiba felfedezését követően késedelem nélkül – de legkésőbb 2 (kettő) hónapon belül - köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba késedelmes közléséért a Fogyasztó felelős.

A kellékszavatossági igény terjedelmére a Ptk. 6:165. § rendelkezései az irányadók.

A kellékszavatossági igény érvényesítéséről - különös tekintettel a Termékek Szolgáltató részére történő be- illetve visszaszállításáról - a Fogyasztó köteles gondoskodni. A kellékszavatossági igény érvényesítéséhez kapcsolódó szállítási költségek a Fogyasztót terhelik. A kellékszavatossági igény teljesítésével kapcsolatos költségek vonatkozásában, a továbbiakban a Ptk. 6:166. § rendelkezései megfelelően irányadók.

A Szolgáltató a kellékszavatosság tekintetében a fentiektől abban az esetben jogosult eltérni, amennyiben az a Terméken vagy annak dokumentációján, vagy a Honlapon külön feltüntetésre kerül.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

A Termék hibája esetén a Fogyasztó termékszavatossági igényt érvényesíthet a Termék Gyártójával szemben.

A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a Gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Fogyasztó a termékszavatossági igényének érvényesítése során kérheti a Termék kijavítását, vagy – ha az megfelelő határidőn belül, érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – kicserélését.

Fogyasztó a hiba felfedezését követően késedelem nélkül – de legkésőbb 2 (kettő) hónapon belül - köteles a hibát a Termék Gyártójával közölni. A hiba késedelmes közléséért a Fogyasztó felelős. A Fogyasztó a Termék – Gyártó által történő – forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) évig érvényesítheti termékszavatossági igényét.

A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt nem érvényesítheti egyszerre kellékszavatossági, illetve termékszavatossági igényét, a Fogyasztó dönti el, hogy az adott hiba tekintetében a Szolgáltatóval, vagy a Termék Gyártójával szemben támaszt szavatossági igényt. Abban az esetben, ha a Fogyasztó termékszavatossági igényét érvényesíti, és a Termék Gyártója a Fogyasztó igényét teljesíti – a Termék kijavított részére vagy a kicserélt Termékre – a Szolgáltató kellékszavatossági kötelezettsége megszűnik.

11. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

a Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: {a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőleg e-mail üzenetben: info@importpc.hu vagy Gratzner József Balázs E.V., 7815 Harkány, Zsolnay Vilmos u. 2/A}.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.

Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.

Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

12. Adatkezelési nyilatkozat

A www.importpc.hu domain néven üzemelő webáruház adatait Gratzner József Balázs E.V. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a MPL, Magyar Posta, Foxpost megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok: név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó. Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.A regisztrációhoz szükséges adatok: e-mail cím, használni kívánt jelszó, név, telefonszám, irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó.

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra: eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája), kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket), regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok.

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat Gratzner József Balázs E.V. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Gratzner József Balázs E.V. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Süti neve Használat Tárolási idő Süti típusa
import_pc_session PHP session ID Session Szükséges sütik
XSRF-TOKEN Biztonsági Cookie Session Szükséges sütik
cookie-consent-accepted Sütikezelő elfogadást jelző süti 30 nap Szükséges sütik
selected-cookie-consent Sütikezelő elfogadást jelző süti 30 nap Szükséges sütik
_ga Google Analytics süti 50 hónap Performance sütik
_gid Google Analytics süti 50 hónap Performance sütik

A cookie-t a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa.

A cookie-k alkalmazásának tiltásával, törlésével a honlapok használata kényelmetlenebbé válhat a felhasználó számára!

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat Gratzner József Balázs E.V. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@importpc.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

13. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

14. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja Gratzner József Balázs E.V. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.